KOKO KROPAN TREENI SALILLA!

Mahtavaa uutta viikkoa ihanat! <3 Tubessa viikoittainen treeni ja tällä viikolla tehdäänkin koko kropan treeni salilla!

Treenin liikkeet:

Kyykky tangolla 3 x 12-15

Reidenojennus 3 x 15

Reidenkoukistus maaten 3 x 15

1 käden kulmasoutu käsipainolla 3 x 12-15

Pystysoutu taljassa 3 x 12-15

Hauiskääntö taljassa 3 x 12-15

Ojentajapunnerrus taljassa 3 x 12-15

Russian twist painolla 3 x 20

Muista hyvä lämmittely ennen treeniä; 10-15min juoksumatolla, crosstrainerilla jne.. ja jäähdyttely treenin jälkeen; 5 min reipasta kävelyä + 20-30s. kestävät venytykset!

Ja hei, ihan huippu juttu teille! Koodilla JANTAMMI -20% alennus KAIKESTA (myös JO alennetuista tuotteista) www.biancaneve.fi! Muun muassa videolla näkyvät vaatteet ovat Biancaneven. 😉 Eli nyt shoppailee! <3

*Valmennukset/etävalmennukset sekä ruoka-ja treeniohjelmat janettekarvonen@gmail.com!

Voit seurata mua myös:

Instagramissa @janettekarvonen

Youtubessa JANE-kanavalla

Snapchatissa @janetteka

Saatat myös pitää näistä julkaisuista...

2 comments

  1. kannattaako tehdä koukistavat tai ojentavat lihasryhmät ensin?lukenut et ojentavat ensin eli ojentaa rinta ym.mietin Täs ohjelmaa on kolme hauisliikettä soudussa ja pysty soudussa avustava ja vain yksi ojentajaliike?

  2. Se on ihan makuasia! Itse pidän enemmän ojentavien liikkeiden tekemistä ensin, mutta se on yksilöllistä! 🙂 Heikommalla tietenkin kannattaa aloittaa.

    Ja silloin kun tehdään vähän useampi jakoista ohjelmaa, enemmän kuin koko kropan treeni, niin on hyvä juurikin kuten sanoit, niin laittaa saman verran liikkeitä kullekin lihasryhmälle, mutta tässä kyseisessä koko vartalo treenissä pyrin yksinkertaisilla liikkeillä luomaan myös aloittelijoille helpon kuntosalitreenin, jossa käydään koko keho läpi. 🙂 Erinomainen pointti kuitenkin ja kiitos kommentista!! <3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *